Skrevet av Emne: Medlemmer fra midt-Norge / trøndelag som kan tenke seg felles aktiviteter?  (Lest 6329 ganger)

cb1100Norway

• Newbie
  • *

Det har vært ønsket fra enkelte å få til flere aktiviteter blant medlemmer i midt-Norge, dvs trøndelagsfylkene og tilliggende fylker,
og evt andre som måtta ha interesse. Min epostaddresse og mitt telefonnummer har i den forbindelse blitt nevnt i de to siste utgavene av medlemsbladet.
Jeg startet i kveld å merke av navn på en del aktuelle personer, i medlemsliste. Tidligere har jeg snakket med en håndfull personer som kunne tenke seg et mer "aktivt" Honda-miljø i midt-Norge.
Som et supplement til mitt eget søk, spør jeg dermed her, om det er noen som kunne tenke seg å delta i fellesturer eller annet,
med utspring i denne delen av landet? Ring i så fall 9oo13264, evt send en sms. Dersom epost sendes i sms, kan jeg lage en mailingliste (For egen del kuttet jeg ut facebook for snart 2 år siden), slik at folk lettere kommer i kontakt.

Jeg har vært inne på tanken på å få til et uformelt møte med det første, om det er interesse for det. Så kan vi diskutere hvordan vi
evt "organiserer oss" videre.

Noen få ord om egen mc-bakgrunn: Jeg stiftet bekjentskap med mine første, illegale, 2-hjulinger på 2. halvdel av 70-tallet.
Etterhvert ble det en lovlig Tempo Swing 3-gears "trampert", før jeg kjøpte en CB 1100 F, i 1988. Fra '99 ble det pause i motorsykkelkjøringen for min del, inntil et tilbakefall som startet i 2010. For øyeblikket har jeg 6 sykler, hvorav 2 er registrerte.
Eier 2 stk CB 1100..

Håper noen tar kontakt.

mvh

"cb1100Norway"

SveinT

• Administrator
  • Hero Member
    • Klassisk V4 infoside
Ikke gi opp  :)

Ville prøvd å sende dette inn til medlemsbladet i tillegg, med kontaktdata.
Godt mulig du får mer napp der etter hvert når det kommer på trykk.

Oakland

• Newbie
  • *
Hei.

Snakker for meg sjølv, men sikkert en del i Molde som kan vere interessert i fellesturar i Midt Norge.(CB 500Four 72 mod)

Jon Ivar Eikeland
jon-ive@live.no
tlf: 41664068
Jon Ivar Eikeland

cb1100Norway

• Newbie
  • *
Ikke gi opp  :)

Ville prøvd å sende dette inn til medlemsbladet i tillegg, med kontaktdata.
Godt mulig du får mer napp der etter hvert når det kommer på trykk.

Hei!
Det har stått i medlemsbladet ved et par anledninger.  I tillegg har jeg sendt ut ca 60 sms til personer i trøndelagsfylkene, i første omgang. I overkant av 30 har meldt inn kontaktdata, og sier at de er interesserte i å bli oppdaterte mhp fellesaktiviteter.

cb1100Norway

• Newbie
  • *
Hei.

Snakker for meg sjølv, men sikkert en del i Molde som kan vere interessert i fellesturar i Midt Norge.(CB 500Four 72 mod)

Jon Ivar Eikeland
jon-ive@live.no
tlf: 41664068

Fint! Har ført deg opp på Midt-Norge lista som jeg vedlikeholder. Du kan regne med å høre fra "oss" i midt-Norge..

mvh

cb1100Norway

• Newbie
  • *
Godt nytt år!

Ola Garberg har, såvidt jeg har forstått,  opprettet en facebook-gruppe for Classic Honda Club Norway - Midt Norge.  De av dere som er på facebook kan muligens finne den ved å legge følgende inn i nettleser, eller søke:

https://www.facebook.com/groups/860037090752343/ .

Selv har jeg avsluttet facebook-konto, og har ingen planer om å opprette noen ny, så jeg kan dessverre
ikke være særlig behjelpelig på det punktet. Jeg befinner meg dessuten i California (ca 30. juli 2015 - 10. juli 2016), og er av den grunn litt perifer i forhold til midt-Norge, for tida.

Uansett: Det kan være hensiktsmessig at det er 1 kontaktperson i midt-Norge som har ansvar for å opprettholde både epostliste og facebook-konto, og gi de viktigste beskjedene via både epost og facebook. Listen har per i dag i overkant av 30 registrerte Classic Honda interesserte.

Ola Garberg har sagt seg villig til dette, og han kan kontaktes på telefon 4o215oo2, evt ogarber@online.no .

Om dere har andre "Honda-venner" som kan være interesserte, formidle gjerne Ola's kontaktinfo til disse.

mvh

CB1100Norway