Skrevet av Emne: Nytt medlem fra Mongstad, Alver  (Lest 1476 ganger)

U.Olsen

• Newbie
  • *
Nytt medlem fra Mongstad, Alver
« p: 07. Januar 2022, 17:30:15 »
Heisann, og Godt Nytt År!
Nettopp gått til anskaffelse av min første Honda. Er en 1983 mod. CB 750-F, som er nokså strøken. Ser frem til våren, og "fullskalatest" av sykkelen :)
Er ikke helt grønn på to hjul, da jeg også har en H.D. Road King i garasjen.

Mvh Udo Olsen

Lars

• Administrator
  • Hero Member
  • CB 350 F
    • Hondahobby
Sv: Nytt medlem fra Mongstad, Alver
« Svar #1 p: 10. Januar 2022, 13:19:17 »
Hei Udo, og velkommen! vi har et fint Classic Honda/japansk miljø i Bergen, hyggelig om det skulle passe å møtes en gang:-)

U.Olsen

• Newbie
  • *
« Svar #2 p: 11. Januar 2022, 12:00:04 »
Takker!

Ja, må vel bli tid å møte på treff i løpet av sesongen, håper jeg.

stein

• Sr. Member
« Svar #3 p: 12. Januar 2022, 15:32:11 »
Hei og grattis med Honda classicer! Hadde selv HD i over 30 år,men kom ut av skapet for 12år siden og kjøpte Honda :)og angrer ikke ett sekund. I sesongen er vi en gjeng med classicere som samles på ErAn veikro hver onsdag i 18tiden om været e bra. Flere fra Nordhordaland som stiller der :). Ellers i uken er jo Torget på Bryggen en samlingsplass. Er du på Facebook,så har vi en lokal gruppe...
Classic Honda Club Bergen Norway.... Her kan du følge med hva som rører seg i Bergen. Blar du litt i loggen så ligger det bilder fra turer blant annet til Kilstraumen der du sikkert e kjent og andre steder i Nordhordaland. Anbefaler deg medlemsskap i CHCN om du ikke allerede er innmeldt. Får liste over andre medlemmer i ditt distrikt. Håper og se deg på tur til Våren :)
Hilsen Stein

U.Olsen

• Newbie
  • *
« Svar #4 p: 17. Januar 2022, 16:25:27 »
Heisann,

Takker for info.
Ja, er inne å ser på "Bergenssiden" på facebook. Ser frem til å prøve sykkelen til våren, og treffe "likesinnede" :)