Hei,
Jeg er inne på forumet daglig, men forslaget ditt har jeg oversett. Pass på å lage overskrifter som tydelig viser intensjonen med tråden. Er den uklar er det lett å skumme videre.
Nå er det slik, at de som har spesialisert seg på sykler for eksempel fra 60- tallet, sjeldent har den store interessen for å følge tråder på sykler i fra for eksempei 80-tallet, og omvendt. Noen har spesialisert seg på en eller kanskje et par modeller, og har derfor ikke så mye å bidra med når det gjelder råd osv. på alle andre sykler. Sånn er det bare, også på andre forumsider.
Noe brukerne gjør feil på vårt forum er at dere bruker katetgori "Nye medlemmer" eller "Cafeen", når dere ønsker å diskutere en spesiell modell. Da mister dere mange lesere, for ikke alle ser dem og kanskje ikke de som har kunnskapen. Vær derfor nøye med å velge reiktig kategori til formålet. Lurer dere på noe om dekk som er felles for mange sykler, er Cafeen rette forum.
Når alt dette er sagt, så har jeg ikke noe i mot å opprette en egen mappe for "Prosjekter" med evt. undermapper. Det er alltid morsomt å følge prosjekter og ikke så dumt å ha et arkiv med ferdige sykler. Her kan vi høste ideer til egne arbeider. Men med alle forslag, forbeholder jeg meg retten til å la ideen modne seg litt og tenke over den. Jeg har fått mange forslag over tid, og hadde jeg sagt ja til alt hadde forumet vårt vært sammensurrium som ville gitt mer forvirring. Husk at vi er brukere i mange aldersgrupper og erfaring med forum. Jeg vil tenke litt over hvordan jeg eventuelt vil gjøre det. Lars