Skrevet av Emne: Prosjekt tråd  (Lest 9215 ganger)

speedyandypandy

• Sr. Member
Prosjekt tråd
« på: 14. Oktober 2011, 09:15:22 »
Har tenkt litt(ja det gjorde vondt ;D) at hadde gjort seg med en Prosjekt katalog, og to under kataloger, med pågående prosjekter, og for ferdige prosjekter.

De der 60, 70 , 80 talls katalogene er en mix av alt slags, så forsvinner prosjektene etterhvert, pluss det er lettere å se alle prosjekter i en katalog enn å gå frem og tilbake.

Jeg synes det var en god ide, håper andre er enige.
Det er svingene i enden av rettstrekke som er moro

speedyandypandy

• Sr. Member
Sv: Prosjekt tråd
« Svar #1 på: 27. Oktober 2011, 20:30:09 »
ikke engang admin gidder å svare, dårlig ide altså?

SveinT

• Administrator
  • Hero Member
    • Klassisk V4 infoside
« Svar #2 på: 28. Oktober 2011, 10:11:17 »
Hei, det er Lars som bør svare her,
jeg har admin status men mest for å hjelpe til med medlemsgodkjenning i perioder  :)

Etter mitt syn er det alltid positivt med forslag og nye idéer,
det viser interesse og ønske om bevegelse.
« Siste redigering: 28. Oktober 2011, 10:27:32 av SveinT »

speedyandypandy

• Sr. Member
« Svar #3 på: 28. Oktober 2011, 13:45:18 »
Hadde vært kjekt om vi fikk live i dette forumet, og litt mer aktivitet, og kanskje andre kunne inspirere andre til å sette i gang med prosjekt, og delt erfaringer med gode bilder og forklaringer.

Lars

• Administrator
  • Hero Member
  • CB 350 F
    • Hondahobby
« Svar #4 på: 28. Oktober 2011, 15:03:50 »
Hei,

Jeg er inne på forumet daglig, men forslaget ditt har jeg oversett. Pass på å lage overskrifter som tydelig viser intensjonen med tråden. Er den uklar er det lett å skumme videre.

Nå er det slik, at de som har spesialisert seg på sykler for eksempel fra 60- tallet, sjeldent har den store interessen for å følge tråder på sykler i fra for eksempei 80-tallet, og omvendt. Noen har spesialisert seg på en eller kanskje et par modeller, og har derfor ikke så mye å bidra med når det gjelder råd osv. på alle andre sykler. Sånn er det bare, også på andre forumsider.

Noe brukerne gjør feil på vårt forum er at dere bruker katetgori "Nye medlemmer" eller "Cafeen", når dere ønsker å diskutere en spesiell modell. Da mister dere mange lesere, for ikke alle ser dem og kanskje ikke de som har kunnskapen. Vær derfor nøye med å velge reiktig kategori til formålet. Lurer dere på noe om dekk som er felles for mange sykler, er Cafeen rette forum.

Når alt dette er sagt, så har jeg ikke noe i mot å opprette en egen mappe for "Prosjekter" med evt. undermapper. Det er alltid morsomt å følge prosjekter og ikke så dumt å ha et arkiv med ferdige sykler. Her kan vi høste ideer til egne arbeider. Men med alle forslag, forbeholder jeg meg retten til å la ideen modne seg litt og tenke over den. Jeg har fått mange forslag over tid, og hadde jeg sagt ja til alt hadde forumet vårt vært sammensurrium som ville gitt mer forvirring. Husk at vi er brukere i mange aldersgrupper og erfaring med forum. Jeg vil tenke litt over hvordan jeg eventuelt vil gjøre det. Lars

speedyandypandy

• Sr. Member
« Svar #5 på: 29. Oktober 2011, 19:24:52 »
du har til vinteren eller våren ;D jeg har en mc som var lik fra 1979 til 1982, så jeg blir ikke å legge den i hverken 70 eller 80 mappa  :P

Lars

• Administrator
  • Hero Member
  • CB 350 F
    • Hondahobby
« Svar #6 på: 31. Oktober 2011, 10:24:59 »
Will fix ;)

Lars

• Administrator
  • Hero Member
  • CB 350 F
    • Hondahobby
« Svar #7 på: 02. November 2011, 11:01:41 »
Nå, herr SpeedyAndyPandy, gleder vi oss til å se prosjektene dine i ny gruppe for dette. ;)

speedyandypandy

• Sr. Member
« Svar #8 på: 03. November 2011, 21:35:13 »
Så bra, skal også få en jobb kollega/klubb kamerat(stavanger road racing) som også har et cb900 prosjekt på gang til å komme på denne siden. Også kommer det "snart" 2 fra meg, også håper jeg andre også kaster seg på å lager prosjekt tråder.